grawer laserowy

Gadżety firmowe to jeden z najlepszych sposobów na zareklamowanie własnego biznesu podczas spotkań biznesowych, targów czy eventów. Umożliwiają zbudowanie trwałych relacji z klientami i zapisanie się w ich pamięci na dłużej. Ważne, by były to produkty cechujące się dobrą jakością wykonania, estetyką i miały indywidualny charakter jak nazwa lub logo firmy. Te wszystkie cechy najlepiej spełniają gadżety z logo wykonane techniką grawerowania.

Na czym polega grawerowanie laserowe?

Przed rozpoczęciem grawerunku należy przygotować projekt w odpowiednim programie graficznym (np. Photoshop, AutoCAD, Illustrator, CorelDraw, InkScape). Po przesłaniu grafiki do lasera rozpoczyna się proces grawerowania, podczas którego wiązka laserowa doprowadza do silnego nagrzania materiału. W efekcie prowadzi to do zmiany koloru lub wyparowania i spalenia, a uzyskany wzór charakteryzuje trwałość i duża odporność na ścieranie. Dodatkowo ta technika służy do wykonywania nawet niezwykle szczegółowych i skomplikowanych grawerunków z wielką precyzją, co nada im profesjonalny, elegancki wygląd. Produkcja zarówno pojedynczych produktów, jak i większych serii nie wymaga dużych nakładów finansowych, co umożliwia firmom zlecenie wykonania odpowiedniej ilości gadżetów promocyjnych bez ponoszenia nadmiernych kosztów.

Gadżety reklamowe

Za pomocą wiązki laserowej można wykonać dekoracje różnych materiałów, takich jak: drewno, szkło, tkaniny, karton, tworzywa sztuczne, papier, folia czy metale. Daje to zamawiającemu dużą swobodę w kwestii wyboru przedmiotu promocyjnego na którym chce wykonać grawer, a w efekcie - możliwość pełnego zrealizowania swojej wizji. Gadżety reklamowe z logo mogą być zarówno: brelokami, długopisami, ołówkami, podkładkami pod mysz; jak i oryginalniejszymi: portfelami, etui na dokumenty, scyzorykami, butelkami czy kieliszkami. Dzięki takim praktycznym upominkom firma z pewnością zapadnie w pamięć klientom na dłużej. Zaś wygrawerowane na nich logo będzie na długo stanowić reklamę dla ludzi z otoczenia obdarowanej osoby.